Försvunnen

Jag önskar att jag kunde rita.
Då hade jag målat mina drömmar
i mystiska färgkaskader.

Jag önskar att jag kunde sväva.
I dag som natt hade jag sökt,
från himlens källa till moder jords fristad.

Jag önskar att jag kunde spåra.
För då kanske jag hade hittat dig.

Det enda jag kan, är att skriva.
Förvandla sanningar till nya ord och betydelser.
Men jag önskar att jag kunde leva.
Fast utan dig, älskade Calypso,
går det inte en dag utan att jag
låter blicken smeka horisonten.
För kanske kommer du tillbaka en dag.
Jag önskar...




Kommentarer
Postat av: Såpaklonen

Johanna, så fint, började nästa gråta när jag läste den. Jag saknar honom också så grymt mycket, vill bara att han en dag ska komma tillbaka, stå och jama utanför dörren och bara vara där och aldrig mer springa iväg. Saknar honom så sjukt mycket. MYSPYS på lördag är inbokat med dig!!



ÄLSKAR DIGG PUSS Såpis <3

2010-01-28 @ 22:30:29
URL: http://sapaklonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback