Life sucks

Det perfekta förhållandet.
Hur hittar man dit?
Alla har väl någon gång drömt om att hitta riddaren på den pärlemor-vita hingsten, eller den vackra prinsessan med ett hjärta av guld?
För mig, är riddaren en genom-gullig kille som bryr sig om mig på det där överromantiska sättet som bara killar i filmer gör.
I mina drömmar träffar jag honom under sommaren, när solens strålar skiner som guld i hans hår och mitt ansikte speglas i hans gudomliga ögon.

Men finns det någon som faktiskt hittar den perfekta mannen eller kvinnan? Även om vi alla har olika smak, så är det väl i grund och botten ungefär samma prins eller prinsessa vi letar efter.
Så varför har inte varje kille prinsmaterial?
Varför är världen så jävlig då? Varför blir vi gång på gång besvikna när vi tror att vi har hittat den perfekta? Varför slutar det alltid med trubbel? Otrohet, brist på intresse eller idioti. Listan kan göras lång. Varför slutar de flesta förhållanden med sådana onödigheter som vi skulle klarat av om vi bara litat på varandra och pratat om problemen innan de inträffat?
Life sucks.

 

(26/1 2009)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback