Ett sms

Följande skickade jag till min pojkvän igårkväll. Blev ganska nöjd, så jag väljer att lägga upp den lilla "dikten" här. ^^



Det är ditt ansikte jag ser när jag blundar.
Det är dig jag tänker på när jag skrattar.
Det är dig jag saknar bredvid mig om natten.

Det är du som äger nyckeln till mitt hjärta.
Det är dina läppar jag alltid vill smaka.
Det är din doft jag letar efter bland mina kuddar.

Det är alltid du i mina tankar.
Det är bara du som kan få mig att sväva på rosa moln
och dansa på röda rosor.
Det är bara du som kan få mig knäsvag av en blinkning.

Det är din kärlek jag vill fånga och spara i en liten ask längst inne i hjärtat.
Det är bara dig jag vill ha.


(29/10 2008)

Kommentarer
Postat av: Thilde

Otroligt fin! Tack för kommentaren, värmde i hjärtat! Har inte hört talas om olivia, men det var ett fint tips som jag ska kika på :)



Thilde

2009-02-02 @ 20:00:16
URL: http://diktsamlingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback