Inspirerad av majblomman

Jag fick se en mycket trevlig tävling hos Scrapptorget (http://scrapptorget.wordpress.com) och blev genast inspirerad.
Man skulle skapa ett valfritt alster inspirerat av årets majblomma. Som jag för övrigt tycker är superfin! Riktigt härliga färger och som för en gångs skull passar mig.
Så jag gjorde ett grattiskort som ser ut såhär:



Ursäkta den dåliga bildkvaliten, bilden är tagen med min mobilkamera som inte direkt är den bästa. ^^

Men, iaf. Jag gjorde ett väldigt enkelt och stilrent kort till en av mormors grannar som fyllde år. :D Mallen till både den gröna kortbasen och den turkosa blomman ovanpå har jag gjort själv, efter mycket om och men hittade jag en rund gammal burk vars storlek jag blev nöjd med. Det är verkligen dags för mig att skaffa en passare. Hehe.

Det som kanske inte framgår av bilden är att bladen på den översta pappersblomman står lite uppåt, så det är lite mer djup i kortet irl, det är inte lika platt som det ser ut.

Kommentarer
Postat av: Yoli Design

Tack för ditt härliga bidrag!! :D



Kraaaaaaaaam

2010-05-18 @ 23:35:22
URL: http://yolidesign.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback