Scraplagrets månadstävling

Denna tävling har jag också gjort ett kort till. Reglerna var lite kluriga.
Tävlingen hittar ni här: http://scraplagret.blogspot.com/2010/04/utmaning-april-nagot-gront-nagot-rott.html

Det skulle vara något grönt, något rött, något återvunnet och något sött.
Så detta är min tolkning av det.



Det är ett kort, men valde ändå att ha en bild på min lilla Vishnu. Han är ju för himla söt när han sover. :)




Den gröna blomman med prickar på är utklippt från en powerking-burk (typ läskburk) och sedan böjd och målad med promarkers :) Jag tackar Pia på JP-hobby för idén!




Också var det något sött. Förutom att jag skrivit ordet "söt" har jag även klistrat fast fyra sukketter under texten "som socker". Känner mig lite fyndig. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback