Alla är vi nybörjare i början...

Efter många timmars slit har jag lyckats skaffa mig en blogg. Och jag är nöjd. Under gymnasiet satt jag bara lite med HTML på webbdesignen. Men fick mig en liten reminder nu. ^^
På denna bloggen är det tanken att jag mestadels kommer koncentrera mig på att lägga upp dikter, såväl äldre som nyare, som jag knåpat ihop.
Och då är frågan, vad är en dikt? Jo, för mig är en dikt mycket. En dikt behöver inte rimma, behöver inte vara begriplig eller obegriplig och den behöver inte innehålla metaforer. Det jag skriver definierar jag som dikter, även om flera av dem skulle passa bättre under "dagboksgenren". Och jag påstår inte att dikterna är bra eller dåliga, alla har vi olika smak i allt...

Hoppas att ni har en trevlig läsning.
Och glöm inte, seriös kritik är guld värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback