Uppdatering :)

Yo! Nu är jag lite igång igen. Skolan har rivstartat och det känns helt galet hur man skall lyckas förstå allt. Som tex frågan "vad är socialt arbete?". Ja, tänk på det själv. Vad tror du? Själv tänkte jag att det var att hjälpa människor till en bättre vardag, genom att typ jobba på socialen. Visst låter det rimligt? Men sen skall det ju inte vara så lätt, vi går ju på högskolan nu. Haha. Så... Socialt arbete är det ingen som kan sammanfatta vad det är, eftersom det är så mycket. *suckar*

Sen måste jag bara berätta, Somboon (min pojkvän) och jag diskuterade att han håller på att bli förkyld. Han började prata om att hans trupper, försvararna, håller emot förkylningens attack-trupper. Och av någon konstig anledning tänkte vi båda på Sagan om Ringen. Och han sa att det var som attacken mot Gondor, att försvararna är sega som få, men när de väl förlorat så är det kört, då blir han riktigt förkyld. :P Så tittade jag fundersamt på honom och frågade: "Men vem är det då som är Gandalf!?", med ett asgarv från oss båda som följd. Och smart som få, svarade Somboon: "Ipren!!". Haahahaha! XD <3
Är det bara jag som tycker att det var väldigt roligt? ^^


Jag vill även berätta att jag blev den lyckliga vinnaren till Mia's blogcandy!!! För att kika in på hennes blogg, klicka här. Och för att se vart jag vann, kan ni titta här. Min första vinst någonsin på något scraprelaterat. Snacka om att jag blev glad! :D



Till sist vill jag informera om scraplagrets blogcandy! Som vanligt, klicka på bilden för att komma dit. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback