Khilis månadstävling

Här är en LO jag gjort till Khilis månadstävling som var att skapa en LO med bara EN färg och inga ord fick användas.
Jag var lite taktisk och gjorde ett slider card under fotot, vilket inte syns.

Jag är trots all möda med LOn helt klart nöjd. Men det var inte så lätt att göra den. Färgvalet, däremot, var lätt. ^^
Ursäkta bildkvaliteten, fotat med min mobilkamera :/





Och här en närbild på fågeln och blomman med en ros-brad i mitten:




Närbild på fjärilen jag själv satt rhinestones på och blomman med en fjäril "i". Fjärilen uppe till höger har framkommit av att jag mistat pappret som hade lite typ "3D-lackade" ytor, ni fattar hur jag menar? :P




Närbild på pärlorna (inte för att man ser mycket av dem, men ändå.., som omringar fotot) och på en blomma som framhöjdes när jag mistade :)


Kommentarer
Postat av: Erica

jätte fint ju... du är ju hejjare på detta ju



krrraaaaaaaaaaaaaaamis

2010-08-01 @ 02:10:32
URL: http://surpricebox.com/scrapping

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback