Singstar, öl och körkortsteori. Njut av livet medan du kan!

Livet är inte lätt. Verkligen inte. Men man får försöka njuta av det ändå.
Jag har spenderat de senaste veckorna mestadels med att plugga körkortsteori. Har suttit på bilskolan varje dag, med få undantag. (HAHA! Rimmandet sitter i!) Har gjort mellan sju och elva tester varje dag. Så visst borde jag vara förberedd på att göra teoriprovet... Men jag vettef*n... Känns som att jag har koll på det mesta, men vill ju inte ha för höga förhoppningar. Om jag misslyckas kommer jag bli väldigt ledsen. Så FÖR höga förhoppningar är inte bra.
Sen har jag ju fyllt år. Så nu är man alltså ett år äldre. Känns som att man redan levt mer än halva livet. Tänk då på dem som är 50+. Och jag klagar. Men man vet ju inte när ens dödsdag är skriven, så man skall ju njuta så mycket man kan av livet.
Jag hade det trevligt under myset som jag hade helgen efter födelsedagen. Det var grillning (vi hade tur med vädret!), tipsrunda med frågor om mig som Sanna fixat, tävling i singstar, guitarhero och dansplatta. Och en del öl. Väldigt mysigt. Tack för en mysig helg, mina vänner!

Var på arbetsförmedlingen i tisdags. Sjukt läskigt var det. Men det skadar ju inte i jobbletandet. Man måste ju ha pengar om man skall klara leva. Tyvärr! Jag skulle vilja bo i en stuga i skogen och klara mig själv! Haha, det hade varit trevligt.

Nä, nu skall jag sluta att babbla. Skall ta och öva mina skills på singstar med Sandra.

Ha det fint mina vänner! Och glöm inte lämna ett tassavtryck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback