JP Hobbys månadstävling

Japp, jag har fått dille på tävlingar. Dels för att det är jättebra inspiration och dels för att det hade varit kul att vinna något.
Iaf. JP Hobbys månadstävling är att man skall altra något. Därför har jag klätt denna pappasken som jag köpt i butiken i Staffanstorp. Här ser ni utmaningen: http://jphobby.blogspot.com/search/label/Utmaningar
Så jag gjorde en liten pepp-ask av papp-asken. Hihi. Ibland behöver man läsa lite uppmuntrande texter. :)




Här har jag klätt locket med ett vårigt papper och skrivit texten Carpe Diem, "fånga dagen". För det tycker jag att vi borde göra oftare. Inte bara stressa iväg i våra liv och låta de passera framför oss utan att faktiskt ta tag i dem medan vi kan.
Har även satt ett blixtlås på nederdelen av locket. Och det blev en rätt cool effekt! :)

Och lite motiverande text på sidorna här nedan:







Kommentarer
Postat av: Erica

så du har använd QK vixen :p kännde ja direkt igen men din var jätte fin själv hade ja stora problem med min de blev inte som ja ville när man inte har några Gluedots kvar.. men dom kommer med paketet på måndag :p kram kram

2010-04-18 @ 16:29:37
URL: http://surpricebox.com/vardagsliv
Postat av: Johanna

Hehe, japp det har jag! Passade jättebra till detta. Önskar att jag hade fler bokstäver, använder hur mycket som helst när det kommer till det. ^^

Ah, jag har inga gluedots. Hehe. Kör med lim + hålla på plats till det torkar. ^^

Var beställer du gluedots ifrån? Kramar!

2010-04-18 @ 22:10:43
URL: http://rainbowbridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback