Motivation!

Nu sitter jag här och lyssnar på Lars Winnerbäck.
Blogglusten har kommit tillbaka.
Vilket är väldigt skönt men samtidigt svårt,
då jag inte har tillgång till dator särskilt ofta nuförtiden.

Jag har lagt ett nygjort påskkort på torkning,
skall snart skriva i det.
Det är så mycket roligare att göra kort
när man gör dem med ett syfte! :D


Här kommer bilder från två födelsedagskort jag gjort
(ursäkta den dåliga bildkvalitén, har fotat med mobilen)



"Till Emma en riktig goding"



Födelsedagskort till Kevin (han älskar grönt ^^)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Sen när jag ändå är igång tänkte jag lägga upp
några bilder från när jag var i Stöten, Sälen.












När jag var så högt upp jag vågade (ca 50 meter kvar till toppen
och ca 700 meter ner där jag står) åka i den backen vi åkte mest i.
Nejdå, jag var inte alls rädd! ^^ (Jag är höjdrädd)
Brant var det!



Vi befinner oss vid den röda pilen på kartan. Högt upp, dvs! O.o
Jag tvingade pappa att åka den 2,5 km långa backen vid namn "Mormors Störtlopp"
bara för att namnet på den var awsome! ^^ Men det tog på krafterna att åka upp dit.
Tog kanske en 5 minuter med lift i ganska brant uppförsbacke.
Och sen var det ju även ansträngande att åka ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback